e-promocja.com.pl - skuteczny e-marketing

Remarketing Google Adwords
Remarketing Google Adwords

Zaufanie klienta – warto się przypominać z Google AdWords

Wielu sprzedawców przekonało się już o tym, iż łatwiej sprzedać produkt bądź usługę osobie, która z jakiś powodów zaufała sprzedawcy. Powody te mogą być różne, zaczynając od wcześniejszego skorzystania z oferty sprzedawcy, poprzez polecenia i opinie na temat oferowanych produktów i obsługi, wyrażanych przez przyjaciół lub na różnego rodzaju stronach internetowych, po interesującą i przydatną treść znajdującą się na stronie internetowej sprzedawcy, poruszającą zagadnienia związane z oferowanymi produktami i usługami.

Remarketing z Google AdWords

Budowanie zaufania wśród klientów i potencjalnych klientów staje się coraz szerzej praktykowane ze względu na efekty, jakie niesie ze sobą ten proces, czyli zauważalne wzrosty dochodów. Jednym ze sposobów na budowanie zaufania jest wykorzystanie funkcji remarketingowej oferowanej przez system reklamowy Google AdWords.

Ideą funkcji remarketingowej jest wyświetlanie reklam jedynie osobom, które wcześniej odwiedziły reklamowaną stronę internetową.

Ta prosta idea została rozbudowana w systemie Google AdWords o różnorodne sposoby konfiguracji, dzięki czemu reklamy przypominające mogą wyświetlać się z różną częstotliwością, w różnym okresie, a nawet różnym grupom docelowym.

Możliwości personalizacji remarketingu Google AdWords 

Grupy docelowe użytkowników mogą być precyzowane za pomocą ogólnych wytycznych, np. reklama przypominająca może zostać skierowana do wszystkich osób odwiedzających stronę reklamodawcy. Jednak szczególnie przy rozbudowanych stronach, czy sklepach oferujących zróżnicowane produkty, warto wykorzystać precyzowanie ścisłe, poprzez zawężenie grupy docelowej do osób odwiedzających daną kategorię stron, czy choćby jeden, lecz najbardziej zyskowny produkt.

Również dobór reklam może zostać ściśle powiązany z odwiedzanymi przez użytkownika działami strony. Posiadając w ofercie jednocześnie ładowarki do akumulatorków, oraz farby dla plastyków, lepsze efekty przyniesie wyświetlenie reklam przypominających o konkretnej ofercie osobom odwiedzającym wybrany dział sklepu. Choć kupno drugiej lodówki jest mało prawdopodobne, polecenie zadowolonemu klientowi filtrów do wcześniej zakupionej lodówki może okazać się bardzo korzystne dla osiąganych dochodów.

Dla komfortu użytkownika sieci ważne jest sprecyzowanie okresu w jakim będą wyświetlały się reklamy przypominające, oraz częstotliwości ich wyświetlania. Najlepsze efekty daje przypominanie oferty w niedługim czasie po zapoznaniu się z ofertą na stronie reklamodawcy. Jednak reklama ta nie może być zbyt nachalna, ponieważ mogłaby doprowadzić do efektu odwrotnego niż oczekiwany.

Cel remarketingu

Budowanie zaufania klienta poprzez remarketing Google AdWords nie musi polegać jedynie na reklamie oferowanych produktów i usług, lecz również zachęceniu klienta do związania się ze stroną reklamodawcy poprzez pozostawienie kontaktu czy też zapisanie się na newsletter. Warto do tego celu przygotować się jeszcze przed planowaną kampanią remarketingową, tworząc listy dla poszczególnych stron docelowych, tj. koszyk, wybrana kategoria, jak i cała witryna, dzięki czemu w momencie podjęcia decyzji o wdrożeniu kampanii będzie możliwe wręcz natychmiastowe jej uruchomienie.

Opłata za usługę remarketingową: 150 PLN netto

Szybka wycena
pozycjonowania
zabezpieczenie:
podaj wynik działania 4 + 5
Zaufali nam
Chirurchia Okulistyczna - Wyrzykowski
Bilety Online
Trado - Biuro Tłumaczeń
MezzaMela - Biuro Architektów
Alkohole Świata - Portal Informacyjny
Adam Baszkowski - Kacelaria Adwokacka
GS Ozorków
Nowatex
Wspólnota - Panel Zarządzania Wspólnotą Mieszkaniową
GP System
WIAB - Wirtualna Internetowa Akademia Biznesu
OSM Pajęczno
Uniwersytet Medyczny w Łodzi
PSB Mrówka - Aleksandrów Łódzki
Kamasutra
TriMen Chemicals
Gęsi Puch - Restauracja
Bosmann
Belfor Polska
PIT-Poradnik - Portal informacyjny
Hotele Diament
Next Polska
Fundacja Pomocy Dzieciom - Kolorowy Świat
Przedszkole Księży Młyn
Allepiekarnia - Tradycyjne Pieczywo
InfoMonitor BIG
Okulary do Komputera
Dywilan Design
Malinowe Hotele
SpaHotele - Portal Obiektów SPA & Wellness
Boroń - DAY SPA
Dywilan - Wovengrass
Dłużnicy - Portal Informacyjny
Okna AMATI
VP Invest Development
Bartek Tomczyk - Fotografia
Raz na Wozie - Restauracja
BDF Kredyty
Dywilan S.A.
Konsorcjum LEX - Konsorcjum Prawno-Konsultingowe
Fundacja Niechciane i Zapomniane
Marco Belotto - Nova Decor
TARR - Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego
Sorbona - Szkoła Języków Obcych
Salony SPA - Portal Salonów SPA
Kancelaria Paragraf - Tomasz Baszkowski
Hotel Wasko
Pluimers Izolacje Polska
HotelBank - Portal rezerwacji Hoteli
Comfortum
Hotel SPA Faltom

zobacz nas na Google+
x
Nasza strona korzysta z plików cookies. Używamy ich w celu poprawy jakości świadczonych przez nas usług. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji na temat wykorzystywanych przez nas informacji zapisywanych w plikach cookies znajdziesz w polityce plków cookies.