e-promocja.com.pl - skuteczny e-marketing

Kampanie Google Adwords
Kampanie Google Adwords

Google AdWords jest systemem reklamowym, który umożliwia reklamodawcom wyświetlanie swych reklam w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google oraz milionów witryn należących do sieci reklamowej Google. Sieć ta obejmuje tak popularne witryny jak You Tube, Gmail czy Blogger, należące do Google oraz ogromną liczbę witryn należących do użytkowników sieci, tj. blogi, fora internetowe, strony przedstawiające pasje swych właścicieli i administratorów. Dzięki ogromnej różnorodności możliwe jest dotarcie do osób zainteresowanych konkretnym tematem, bliskim reklamowanej grupie produktów, czy też usług, nie tracąc środków i czasu na nie efektywne kierowanie reklam.

Reklamy kierowane są do określonych witryn, czy jedynie podstron tych witryn, poprzez kampanie linków sponsorowanych. Idea kampanii polega na wybraniu ważnych dla reklamodawcy słów kluczowych, np. ‘bukiety ślubne’ dla kwiaciarni, na podstawie których obok wyników wyszukiwania w wyszukiwarkach dla zapytania ‘bukiety ślubne’, oraz zapytań o bliskim znaczeniu, pojawią się reklamy tekstowe przygotowane przez reklamodawcę. Przygotowane reklamy, zarówno tekstowe, graficzne, jak i video, pojawią się również na stronach o zbliżonej tematyce, np. blogach opisujących przygotowania ślubne, posiadających określone słowa kluczowe.

Dlaczego Google AdWords

Wybór Google AdWords nie jest jedynym możliwym, lecz przynoszącym największe efekty. Możliwość dotarcia do niemal każdego użytkownika sieci w Polsce i na świecie jest nie do przecenienia, dzięki popularności wyszukiwarki Google. Co istotne, odpłatności podlegają jedynie efekty, czyli kliknięcia, przejścia użytkownika z sieci na stworzoną stronę docelową w obrębie strony reklamodawcy.

Ogromną zaletą systemu jest możliwość personalizacji kampanii reklamowej. Poczynając od doboru słów kluczowych i kierowania reklam jedynie na strony o zbliżonej tematyce, przez kierowanie reklam do osób w określonym wieku, czy określonej płci, po regionalne lokalizowanie użytkownika na podstawie adresu IP, przebywającego na terenie województwa dolnośląskiego, czy choćby tylko miasta Wrocław.

Dla wielu reklamodawców wielkie znaczenie mają koszty prowadzenia kampanii reklamowej. W przypadku Google AdWords ceny kliknięć są bardzo przyjazne, natomiast sam system umożliwia określenie nie tylko całego budżetu prowadzonej kampanii, ale i dziennych limitów, dzięki czemu środki nie zostaną wyczerpane w zbyt krótkim okresie czasu.

Rozbudowane narzędzia analityczne pozwalają na precyzyjne dopasowanie reklam, co daje możliwość osiągnięcia maksymalnych efektów. Znajomość takich liczb jak ilość wyświetleń reklamy oraz liczba jej kliknięć jest podstawą, pozwalającą doprecyzować kierowanie reklam do osób najbardziej zainteresowanych tematem.

Niezwykle przydatnym narzędziem Google Adwords jest również REMARKETING – odpowiednio przygotowany kod w postaci cookie'sa umieszczany jest na stronie internetowej zbierając jednocześnie dane o użytkownikach witryny. Dzięki temu po pewnym czasie jesteśmy w stanie doskonale targetować nasze reklamy tylko do osób odwiedzających witrynę lub konkretne podstrony na witrynie, ewentualnie osoby podejmujące określone akcje np.: tylko te, które dokonały zakupu itp.

Google AdWords – czy warto skorzystać z tej reklamy?

Reklama dźwignią handlu. Stwierdzenie to stało się podstawą funkcjonowania współczesnej gospodarki. Niewiele znajdzie się osób podważających skuteczność profesjonalnie przygotowanej reklamy, równocześnie dla większości stało się już jasne, w jakim stopniu ulega przemianie skuteczność mediów, i w jak wielkim stopniu to Internet przewyższa swą skutecznością inne media.

Jeszcze 10 lat temu skuteczne billboardy, stawiane przy drogach, czy też wieszane na budynkach, dziś mijane są przez przechodniów i kierowców niemal nie zauważone. Efektywność reklamy ulicznej, zastosowanej w małej, czy nawet średniej skali, stała się wręcz minimalna. Dzisiejsze media to telewizja, radio i Internet. Jednak o ile w przypadku dwóch pierwszych reklama kierowana jest do ogółu społeczeństwa, niekoniecznie zainteresowanego reklamowanym produktem czy usługą, o tyle Internet daje możliwość personalizacji reklam i kierowania ich do ściśle określonej grupy docelowej.

Poza przygotowaniem przyciągającej uwagę ewentualnego klienta strony internetowej. Jej optymalizacji i pozycjonowania tak, by potencjalni klienci mogli na nią trafić z różnych miejsc w sieci, oraz by pojawiała się wysoko w wynikach wyszukiwarek internetowych, świetne rezultaty przynoszą profesjonalnie przygotowane kampanie Google AdWords – kampanie linków sponsorowanych.

Szybka wycena
pozycjonowania
zabezpieczenie:
podaj wynik działania 4 + 3
Zaufali nam
SpaHotele - Portal Obiektów SPA & Wellness
Dywilan S.A.
GP System
Fundacja Pomocy Dzieciom - Kolorowy Świat
Hotel Wasko
MezzaMela - Biuro Architektów
Uniwersytet Medyczny w Łodzi
Dywilan Design
Marco Belotto - Nova Decor
Boroń - DAY SPA
Hotel SPA Faltom
Konsorcjum LEX - Konsorcjum Prawno-Konsultingowe
Trado - Biuro Tłumaczeń
Okulary do Komputera
TARR - Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego
Chirurchia Okulistyczna - Wyrzykowski
OSM Pajęczno
Raz na Wozie - Restauracja
WIAB - Wirtualna Internetowa Akademia Biznesu
Fundacja Niechciane i Zapomniane
Dywilan - Wovengrass
Comfortum
Bosmann
Okna AMATI
Kancelaria Paragraf - Tomasz Baszkowski
Adam Baszkowski - Kacelaria Adwokacka
Belfor Polska
GS Ozorków
VP Invest Development
PSB Mrówka - Aleksandrów Łódzki
Przedszkole Księży Młyn
BDF Kredyty
Bilety Online
Hotele Diament
Nowatex
Allepiekarnia - Tradycyjne Pieczywo
TriMen Chemicals
Dłużnicy - Portal Informacyjny
Alkohole Świata - Portal Informacyjny
Kamasutra
PIT-Poradnik - Portal informacyjny
Sorbona - Szkoła Języków Obcych
Next Polska
Malinowe Hotele
HotelBank - Portal rezerwacji Hoteli
InfoMonitor BIG
Bartek Tomczyk - Fotografia
Salony SPA - Portal Salonów SPA
Wspólnota - Panel Zarządzania Wspólnotą Mieszkaniową
Gęsi Puch - Restauracja
Pluimers Izolacje Polska

zobacz nas na Google+
x
Nasza strona korzysta z plików cookies. Używamy ich w celu poprawy jakości świadczonych przez nas usług. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji na temat wykorzystywanych przez nas informacji zapisywanych w plikach cookies znajdziesz w polityce plków cookies.