e-promocja.com.pl - skuteczny e-marketing

Remarketing Google Adwords
Remarketing Google Adwords

Zaufanie klienta – warto się przypominać z Google AdWords

Wielu sprzedawców przekonało się już o tym, iż łatwiej sprzedać produkt bądź usługę osobie, która z jakiś powodów zaufała sprzedawcy. Powody te mogą być różne, zaczynając od wcześniejszego skorzystania z oferty sprzedawcy, poprzez polecenia i opinie na temat oferowanych produktów i obsługi, wyrażanych przez przyjaciół lub na różnego rodzaju stronach internetowych, po interesującą i przydatną treść znajdującą się na stronie internetowej sprzedawcy, poruszającą zagadnienia związane z oferowanymi produktami i usługami.

Remarketing z Google AdWords

Budowanie zaufania wśród klientów i potencjalnych klientów staje się coraz szerzej praktykowane ze względu na efekty, jakie niesie ze sobą ten proces, czyli zauważalne wzrosty dochodów. Jednym ze sposobów na budowanie zaufania jest wykorzystanie funkcji remarketingowej oferowanej przez system reklamowy Google AdWords.

Ideą funkcji remarketingowej jest wyświetlanie reklam jedynie osobom, które wcześniej odwiedziły reklamowaną stronę internetową.

Ta prosta idea została rozbudowana w systemie Google AdWords o różnorodne sposoby konfiguracji, dzięki czemu reklamy przypominające mogą wyświetlać się z różną częstotliwością, w różnym okresie, a nawet różnym grupom docelowym.

Możliwości personalizacji remarketingu Google AdWords 

Grupy docelowe użytkowników mogą być precyzowane za pomocą ogólnych wytycznych, np. reklama przypominająca może zostać skierowana do wszystkich osób odwiedzających stronę reklamodawcy. Jednak szczególnie przy rozbudowanych stronach, czy sklepach oferujących zróżnicowane produkty, warto wykorzystać precyzowanie ścisłe, poprzez zawężenie grupy docelowej do osób odwiedzających daną kategorię stron, czy choćby jeden, lecz najbardziej zyskowny produkt.

Również dobór reklam może zostać ściśle powiązany z odwiedzanymi przez użytkownika działami strony. Posiadając w ofercie jednocześnie ładowarki do akumulatorków, oraz farby dla plastyków, lepsze efekty przyniesie wyświetlenie reklam przypominających o konkretnej ofercie osobom odwiedzającym wybrany dział sklepu. Choć kupno drugiej lodówki jest mało prawdopodobne, polecenie zadowolonemu klientowi filtrów do wcześniej zakupionej lodówki może okazać się bardzo korzystne dla osiąganych dochodów.

Dla komfortu użytkownika sieci ważne jest sprecyzowanie okresu w jakim będą wyświetlały się reklamy przypominające, oraz częstotliwości ich wyświetlania. Najlepsze efekty daje przypominanie oferty w niedługim czasie po zapoznaniu się z ofertą na stronie reklamodawcy. Jednak reklama ta nie może być zbyt nachalna, ponieważ mogłaby doprowadzić do efektu odwrotnego niż oczekiwany.

Cel remarketingu

Budowanie zaufania klienta poprzez remarketing Google AdWords nie musi polegać jedynie na reklamie oferowanych produktów i usług, lecz również zachęceniu klienta do związania się ze stroną reklamodawcy poprzez pozostawienie kontaktu czy też zapisanie się na newsletter. Warto do tego celu przygotować się jeszcze przed planowaną kampanią remarketingową, tworząc listy dla poszczególnych stron docelowych, tj. koszyk, wybrana kategoria, jak i cała witryna, dzięki czemu w momencie podjęcia decyzji o wdrożeniu kampanii będzie możliwe wręcz natychmiastowe jej uruchomienie.

Opłata za usługę remarketingową: 150 PLN netto

Szybka wycena
pozycjonowania
zabezpieczenie:
podaj wynik działania 4 + 5
Zaufali nam
Sorbona - Szkoła Języków Obcych
Adam Baszkowski - Kacelaria Adwokacka
Okulary do Komputera
OSM Pajęczno
TriMen Chemicals
Malinowe Hotele
Hotel Wasko
BDF Kredyty
Gęsi Puch - Restauracja
Dłużnicy - Portal Informacyjny
Allepiekarnia - Tradycyjne Pieczywo
SpaHotele - Portal Obiektów SPA & Wellness
Uniwersytet Medyczny w Łodzi
Salony SPA - Portal Salonów SPA
Hotel SPA Faltom
Dywilan - Wovengrass
WIAB - Wirtualna Internetowa Akademia Biznesu
InfoMonitor BIG
Marco Belotto - Nova Decor
Dywilan Design
Nowatex
Comfortum
Dywilan S.A.
Fundacja Niechciane i Zapomniane
Alkohole Świata - Portal Informacyjny
Konsorcjum LEX - Konsorcjum Prawno-Konsultingowe
Fundacja Pomocy Dzieciom - Kolorowy Świat
Hotele Diament
Trado - Biuro Tłumaczeń
GS Ozorków
Okna AMATI
Kancelaria Paragraf - Tomasz Baszkowski
Raz na Wozie - Restauracja
Bilety Online
Boroń - DAY SPA
Wspólnota - Panel Zarządzania Wspólnotą Mieszkaniową
PIT-Poradnik - Portal informacyjny
VP Invest Development
Bosmann
TARR - Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego
Next Polska
Belfor Polska
Pluimers Izolacje Polska
Kamasutra
Chirurchia Okulistyczna - Wyrzykowski
HotelBank - Portal rezerwacji Hoteli
GP System
MezzaMela - Biuro Architektów
Przedszkole Księży Młyn
PSB Mrówka - Aleksandrów Łódzki
Bartek Tomczyk - Fotografia
Informacja
Uwaga! Informujemy, że w dniach 23.12.2016 - 30.12.2016 biuro firmy będzie nieczynne.
W nagłych przypadkach prosimy o kontakt mailowy na adres biuro@e-promocja.com.pl lub telefoniczny.

Logowanie do poczty

Login:
Hasło:

zobacz nas na Google+
x
Nasza strona korzysta z plików cookies. Używamy ich w celu poprawy jakości świadczonych przez nas usług. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji na temat wykorzystywanych przez nas informacji zapisywanych w plikach cookies znajdziesz w polityce plków cookies.