e-promocja.com.pl - skuteczny e-marketing

FAQ

Jak przedstawia się kwestia pozycjonowania nowych stron w Google? Czy w ogóle jest sens podejmować wysiłek w tym kierunku? Czy może dać to wymierne efekty?

Pozycjonowanie nowych stron internetowych w Google rzeczywiście jest trudniejsze, osiągnięcie dobrej pozycji nie jest jednak niemożliwe. Trzeba tę pracę wykonać rzetelnie, przestrzegając wszystkich warunków skutecznego pozycjonowania stron, można jednak osiągnąć zadowalające wyniki.

Co jest przyczyną braku wyświetleń pozycjonowanej strony w wynikach Google?

Za to, że żądana strona nie wyświetla się wśród wyników Google odpowiadają filtry, które stosuje wyszukiwarka. Google stosuje skomplikowane algorytmy oceniające wartość pozycjonowanej strony. Przyczyn mogło być kilka, filtr mógł uznać stronę za nieoryginalną, słowa-klucze znajdowały się w zbyt dużym zagęszczeniu i zbyt małej odległości od siebie, co mogło zostać odebrane jako spam.

Czy znaczniki meta pomagają w pozycjonowaniu?

Odpowiednio sporządzone znaczniki meta zwiększają atrakcyjność pozycjonowanej strony internetowej dla wyszukiwarki Google. Google nie reaguje wprawdzie na wszystkie meta tagi (np. keywords), ale ich obecność nie zaszkodzi. Korzystne jest umieszczanie meta, jeśli strona ma być wyszukiwana nie tylko za pomocą Google. Niektóre wyszukiwarki są bardziej wrażliwe na znaczniki meta.

Czy słowa-klucze muszą być umieszczone w treści pozycjonowanej strony?

Oczywiście, jest to wręcz jedno z najważniejszych wymogów. Słowa-klucze i najistotniejsze frazy powinny się pojawiać dość często w treści (nie wolno też przesadzić z ich częstotliwością). Ważne, by najistotniejsze słowa i frazy związane z tematem pojawiły się dość wcześnie w treści pozycjonowanej strony.

Czy pozycjonowanie stron w technologii Flash jest łatwe?

Technologia Flash jest ceniona ze względu na możliwość osiągnięcia oryginalnych i atrakcyjnych efektów wizualnych dobrej jakości. Z technologii Flash korzysta się nie tylko przy tworzeniu stron www, ale także wszelkiego rodzaju ruchomych reklam. Strony internetowe tworzone w ten sposób mają jednak dwie zasadnicze wady: po pierwsze bardzo trudno je pozycjonować, osiągnięcie wysokiej pozycji dla takiej strony jest zadaniem karkołomnym. Drugą wadą jest długi czas ładowania się takiej strony, co jak wiadomo zniechęca internautów.

Co oznacza termin „trudne słowa” w pozycjonowaniu?

„Trudne słowa” to termin określający mniej popularne słowa-klucze i frazy. Na najpopularniejsze słowa i frazy panuje w sieci bardzo duża konkurencja, bez dużych nakładów finansowych istnieją bardzo małe szanse osiągnąć dobrą pozycję w Google na najbardziej charakterystyczne i związane z tematem frazy. Tańsze, łatwiejsze i przynoszące lepsze efekty jest pozycjonowanie stron na trudne słowa-klucze. Metoda ta pozwala osiągnąć całkiem zadowalające wyniki, przy relatywnie niskich kosztach, potrzebne są jedak umiejętności w pozycjonowaniu stron internetowych w Google na trudna frazy.

Jak wycenić słowo, które ma być pozycjonowane?

Wycena słowa zależy od wielu czynników – nie ma jasnych narzędzi do wyceny. Każda wycena jest raczej indywidualną oceną stanu zastanego i istniejącego potencjału. W dużej mierze wycena zależy od popularności danego słowa w wyszukiwarkach (ilości wyszukań), ale też działań pozycjonujących podjętych przez konkurencyjne strony, które już istnieją w wyszukiwarkach. Inaczej wycenia się też nowe strony, które dopiero wchodzą na rynek w porównaniu do stron, które istnieją kilka, kilkanaście lat, do których prowadzi wiele linków z rozwiniętego zaplecza. Do wyceny potrzebne są: adres strony www i potencjalne słowa kluczowe. Wycena na ogół obejmuje tylko wyszukania w polskiej wersji Google.

Czy mogę sobie wybrać, na których pozycjach ma wyświetlać się moja strona?

Tak, zazwyczaj tej kwestii dotyczy jeden z punktów umowy z firmą promującą naszą stronę. Klient uzgadnia z usługodawcą pozycję wyświetlania danej strony, w dużej mierze od niej zależna jest opłata za usługę pozycjonowania strony. Rzadko określana jest konkretnie dokładna pozycja, zazwyczaj podaję się przedział, im węższy i zajmujący wyższe miejsca tym usługa jest droższa. Można zdecydować się np. na pozycję 1-4; 1-6, 1-10.

Czy można zamienić słowo kluczowe, jeśli podpisana jest umowa?

Firmy zajmujące się pozycjonowaniem stron dają taką możliwość, związane jest to ze zmianą warunków umowy, bądź sporządzeniem aneksu do umowy. Jeśli klient uzna, że konieczna jest zmiana słów kluczy musi się zgłosić do swego usługodawcy i omówić kwestię zmiany słowa, bądź frazy. Wiąże się to jednak z dodatkową opłatą, gdyż każda tego typu zmiana pociąga za sobą koszty poniesione przez usługodawcę. Opłata ta jest ustalana z klientem indywidualnie.

Szybka wycena
pozycjonowania
zabezpieczenie:
podaj wynik działania 4 + 2
Zaufali nam
TARR - Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego
Allepiekarnia - Tradycyjne Pieczywo
InfoMonitor BIG
PIT-Poradnik - Portal informacyjny
Kancelaria Paragraf - Tomasz Baszkowski
Bartek Tomczyk - Fotografia
HotelBank - Portal rezerwacji Hoteli
Raz na Wozie - Restauracja
Salony SPA - Portal Salonów SPA
Sorbona - Szkoła Języków Obcych
GP System
Hotel SPA Faltom
Boroń - DAY SPA
WIAB - Wirtualna Internetowa Akademia Biznesu
Przedszkole Księży Młyn
Dywilan - Wovengrass
Gęsi Puch - Restauracja
Hotele Diament
Fundacja Niechciane i Zapomniane
Dłużnicy - Portal Informacyjny
GS Ozorków
Comfortum
Hotel Wasko
Okna AMATI
Bosmann
Uniwersytet Medyczny w Łodzi
OSM Pajęczno
Adam Baszkowski - Kacelaria Adwokacka
Okulary do Komputera
Wspólnota - Panel Zarządzania Wspólnotą Mieszkaniową
Bilety Online
SpaHotele - Portal Obiektów SPA & Wellness
MezzaMela - Biuro Architektów
Alkohole Świata - Portal Informacyjny
Belfor Polska
Chirurchia Okulistyczna - Wyrzykowski
Pluimers Izolacje Polska
PSB Mrówka - Aleksandrów Łódzki
TriMen Chemicals
Dywilan S.A.
Marco Belotto - Nova Decor
Dywilan Design
VP Invest Development
Next Polska
Trado - Biuro Tłumaczeń
Nowatex
Kamasutra
Konsorcjum LEX - Konsorcjum Prawno-Konsultingowe
Fundacja Pomocy Dzieciom - Kolorowy Świat
Malinowe Hotele
BDF Kredyty
Informacja
Uwaga! Informujemy, że w dniach 23.12.2016 - 30.12.2016 biuro firmy będzie nieczynne.
W nagłych przypadkach prosimy o kontakt mailowy na adres biuro@e-promocja.com.pl lub telefoniczny.

Logowanie do poczty

Login:
Hasło:

zobacz nas na Google+
x
Nasza strona korzysta z plików cookies. Używamy ich w celu poprawy jakości świadczonych przez nas usług. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji na temat wykorzystywanych przez nas informacji zapisywanych w plikach cookies znajdziesz w polityce plków cookies.